понеділок, 17 листопада 2014 р.

Люксембург-6. Кельн

Мій бус з Брюсселя до Кельна був прохідним та запізнився хвилин на 50. Добре, що я знала, де зупинка та не нервувалась, що пропустила його. Моїм же рейсом їхала компанія з 6 дуже апасних чуваків, які приїжджали на вчорашній мячик. З категорії тих, що у нас пригають в метро та клеїли стікери онтур, коли їздили на Лобановського на шавок)
Вони дуже хвилювались, що могли запізнитись на свій рейс з Кельна. Не знаю, встигли вони на нього чи ні.



Зупинка в Кельні була неподалік від місцевої арени-концертного холу, але в темряві я мало чого встигла розгледіти.
Lanxess - крупний виробник хімічної продукції, головний спонсор та власник арени.







Шматок собору Дом вночі)


До хостелу мені було хвилин 50 пішки, але частину шляху скоротила трамваєм.
Шляхом було дуже багато гарних та милих вогників та прикрашень до Нового року.



Спершу, я переплутала вулиці. Вони знаходились на відстані двох кварталів та мали однакову першу частину назви. Але, врешті решт, знайшла свій хостел.
Наступного ддня у мене якраз було часу, щоб прогулятись пішки до центру, подивитись на Дом та рушити в аеропорт.

















Собор Кельна, Дом, є головною пам'яткою міста. Його будівництво було розпочато в 13 сторіччі, а завершено - аж в 19. Під час війни собор витримав пряме влучення 3 бомб.
Споруда просто вражає своєю величчю, монументальністю та непорушністю, скульптурами, архітектурними прикрасами та різними елементами.















Всередині вистачає також прикрас, фресок, мозаїк та інших гарних речей.



















З іншої сторони від Дома знаходиться вокзал, з якого кожні 20-30 хвилин ходять тяги до аеропорту, куди їхати всього 15 хвилин.













Загалом, Кельн мені сподобався, хоча я толком нічого не встигла побачити, тільки прогулялась декількома вуличками в сторону Собору. Можливо, маршрут на один з наступних євровиїздів буде пролягати через це місто, тож, зможу побути там більше часу.













Привітавшись в аеропорту з іншими хохлами, які повертались також через Кельн, я швидко пройшла контроль та отримала штамп про виїзд із зони шенгену.
Людей на посадці в літак вистачало, але я без проблем зайняла своє улюблене місце - другий ряд від кінця, ліворуч, біля вікна. Чогось всі хочуть сісти в перших рядах цього транспорту, але з останніх також відкриваються чудові краєвиди з ілюмінатора.
Спершу, рейс з Кельна повинен був прибувати в Київ пізно ввечері, але потім візейр з якихось причин переніс його на більш ранній час. Тому, у мене була ще ідея піти на товарняк з Литвою - в принципі, я на нього встигала. Але, подумавши, що одним місцем сісти на всі стільці важкувато, вирішила поїхати додому) 

Немає коментарів:

Дописати коментар