вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Вечірня Валлетта, Мальта

Вечірня Валлетта мене дуже розчарувала.
В мене склалась думка, що з заходом сонця життя там просто потихеньку вмирає. Бувають такі міста, якими ввечері не менш цікаво прогулятись, аніж вдень. Так от, Валлетта, як мені здалось, не з них.
На "вході" в місто, яке оточене мурами є невеличкий парк на висоті поверхів чотирьох, з якого відкривається гарний краєвид на прилеглі вулиці та селища. Він зачинився біля 8 вечора.
Коли я заходила в місто приблизно в той же час, то значна кількість людей вже повертались мені назустріч.
Як виявилось, більшість вузьких вуличок, які змійками відходять від центральних, просто-напросто не підсвічуються. Тобто, по них можна ходити, все видно, але вже нема тієї чарівності, яку мають будинки з різнокольоровими балконами вдень.
Те ж саме і з фортами вздовж набережної. Вдень з них відкриваються дуже круті краєвиди на море та сусідні старовинні споруди, але в темряві навколо них немає майже ніякої іллюмінації (принаймні, на тот момент не було). А могло би вигядати доволі гарно.


































Немає коментарів:

Дописати коментар