суботу, 1 березня 2014 р.

Валенсія-8. Барселона (1.03.14)

Валенсія-8. Барселона (1.03.14)

Так як попереднього дня я не була на горі неподалік узбережжя, то, виселившись з хостела, вирішила попрямувати туди через набережну.














В порту було що завгодно: і катера з туристами, і яхти, і більші кораблі, і гребці.






















За пару днів до приїзду в Барселону, тато мені казав обов'язково відвідати акваріум, який там знаходиться. Він був мені по дорозі, тому я і зайшла.




















Загалом, акваріум є доволі великим, там є 80-метровий підводний тунель, але мене це чогось не вразило. Ну може то більш цікаво для дітей або тих, хто дуже захоплюється підводним світом. Але мені риба - що риба, від того, що їх там було 100500 видів - ні тепло, ні холодно)





























Дійшовши до майже до кінця узбережжя (принаймні, тієї частини, де було багато людей), побачила просто купу чайок. Їх там була просто орава)) І всі "дай, дай, дай") У мене було відчуття, що почнуть бикувати та фотік відіжмуть)

























Вже на підйомі на пагорб починався парк, та і далі все було зеленим.












































Це були краєвиди на місто з цього пагорбу. Хотіла вже повернутись, але, пройшовши трохи далі, побачила вказівник до іншого стадіону, до  нього і пішла.
Шляхом побачила якийсь басейн з трибунами, з яких можна було спостерігати не тільки плавців, а й насолоджуватись виглядом міста.







От і той олімпійський стадіон, на який були вказівники.


















































Повернувшись до вокзалу, я звідти тягою дісталась аеропорту.
Мій рейс з Барселони прилітав в Будапешт десь біля півночі, а рейс з Будапешта в Київ був рано зранку, десь о 7-8. Тому я не стала виходити в місто, і після прильоту відразу пішла до залів, які вже після зони митного контролю. Тож, переночувала не гірше, ніж в хостелах) Біля різних фаст-фудів (які вже були зачинені) було дофіга м'яких диванів, щоб поспати, розетки та вай-фай, який працював всю ніч - що ще потрібно для щастя під час пересадки))
Наступного ранку, насидівшись в інеті та, нарешті, почитавши новини, я прилетіла в Київ та відразу попрямувала на нск. З кротами тоді так і не зіграли, але був товариський матч між нашою та їх ультрою.

Немає коментарів:

Дописати коментар