понеділок, 24 лютого 2014 р.

Валенсія-3. Шарлеруа (24.02.14)



Так як ночувати я в будь-якому випадку збиралась в аеропорту, а шляхом до нього знаходився Шарлеруа, то я вирішила хоч на пару годин, але заїхати туди.



Річка Самбр. Взагалі, місто невеличке; як каже вікі, з населенням в 215 тис людей. Але є важливим залізнодорожним пунктом. Вокзал знаходився ближче до окраїни міста, центр знайшовся і без мапи - просто йти по прямій хвилин 20-25)
Біля вокзалу зі всіх сторін були якісь ремонтні роботи: будівель, шляхів, бруківки, ін.














А це, як я зрозуміла, якась головна площа.
Взагалі-то, Шарлеруа - одне з міст, які приймали Євро в 2000 році. Але, якщо чесно, я б ніколи не подумала про це, якби не прочитала - настільки маленьким воно мені здалося)





А от, власне, і мапа міста на одній з вулиць. Як я спостерігала і в інших європейський містах (що мене, до речі здивувало), після 8-9-10 годин вечора на вулицях стає мало місцевих аборигенів, а більшість компаній, які гуляють - це туристи. Так як в Шарлеруа дивитись особливо нема чого - то і туристів не було, тож, вулиці були пустинними. В домішок із всякими ремонтами біля вокзалу, темними вікнами жилих будівель/багатоповерхівок (так, вікон світилось також небагато), ілюмінацією різнокольорових вивісок барів та генделиків та граючою з них музикою, мені все це нагадало декорації міста, як кадри з якогось фільму жахів))) Ну типу у туристів ламається машина, вони заходять в місто поряд, а там все пусте, будівлі картонні/без жильців, ніхто не живе, окрім одного маньяка, і всюди горять ці вивіски барів та грають патефони)))





Ведмеді, мабуть, всі спали.


Поверталась я трохи іншою вулицею, тож, за ремонтними роботами визначила, що вокзал вже зовсім недалеко)













На футбольну арену я так і не зайшла. Що вона приймала Євро я не знала, а тому подумала, що в такому маленькому місті в ній не буде нічого особливого.

Немає коментарів:

Дописати коментар